اخبار

۱۴ اپلیکیشن که هر کارآفرینی به آن نیاز دارد

SuperUser Account 0 942 رتبه مطلب: بدون رتبه

کارآفرینان به عنوان اربابان کارآیی و بهره‌وری شناخته می‌شوند. اما رمز این موضوع چیست؟ این روز‌ها این کارایی به تنهایی به دست نمی‌آید. آن‌ها در کنار بهره‌مندی از تیم‌های قوی که در تلاش‌هایشان به آن‌ها کمک می‌کنند، برنامه‌های کاربردی جدید را هم مورد استفاده قرار می‌دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، اسامی بر‌ترین اپلیکیشن‌هایی که هر کارآفرینی در سال ۲۰۱۴ به آن نیازمند است، جمع‌آوری شده‌اند. در این بررسی، بیشتر بر کارایی این اپلیکیشن‌ها تمرکز شده است، چون برای کارآفرینانی که دائما بین وظایف مختلف در حرکتند، ضروری است. هر چقدر سریع‌تر به اطلاعات دسترسی داشته باشید و آن‌ها را اجرایی کنید، سریع‌تر می‌توانید شرکت خود را بسازید

تاثیر تکنولوژی‌‌ بر معیارهای ارزیابی مصرف‌کنندگان یک محصول

SuperUser Account 0 710 رتبه مطلب: بدون رتبه

زمانی‌که جانی شی (Jonney Shih) شروع به صحبت درباره فروش لپ‌تاپ با برند Asus کرد، نگرانی زیادی میان اعضاء تثبیت شده در صنعت PC ایجاد نشد. «شی» رئیس شرکت کامپیوتری ASUSTeK  است، یک کمپانی تایوانی که تولیدات آن محدود به کامپیوترهای نوت‌بوک و کنسول‌های بازی بود. اگرچه ایسوس در میان فعالان صنعتی شناخته‌شده و قابل احترام بود اما تنها گروه‌های خاصی از مصرف‌کنندگان از حضور آن باخبر بودند.

۷۱ درصد سایت‌های اینترنتی بزرگ جهان مبتنی بر HTTPS

SuperUser Account 0 717 رتبه مطلب: بدون رتبه

گوگل در تلاش است عرصه جهانی اینترنت را با فناوری HTTPS متحول کند و در این میان فعالیت‌هایی را انجام داده است که به واسطه آن افزایش ترافیک HTTPS مبتنی بر کروم و اندروید، ویندوز، مک، مک و سیستم عامل Chrome OS تجربه شده است.

۴۰ درصد کاربران علاقه‌ای به آگهی‌های مجازی ندارند

SuperUser Account 0 705 رتبه مطلب: بدون رتبه

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز Sprout Social، کاربران تمایل دارند از گشت‌وگذار در فضای مجازی لذت ببرند و محتوای منتشر شده از سوی شرکت‌های تبلیغاتی و پشتیبان مالی را کمتر مشاهده کنند. آخرین گزارش مربوط به آگهی‌های تبلیغاتی در فضای اجتماعی اینترنتی نشان داد اثر تبلیغات در شبکه‌های مجازی رو به افول است

سوءاستفاده از حفره امنیتی ۱۱ ساله در فایرفاکس

SuperUser Account 0 711 رتبه مطلب: بدون رتبه

نویسندگان بدافزارها، توسعه دهندگان آگهی‌های مخرب و مهاجمان اینترنتی در حال سوءاستفاده از یک حفره امنیتی فایرفاکس هستند تا از این طریق بتوانند کاربران را در سایت‌های اینترنتی آلوده شده به دام بیاندازند.

RSS
اولین123457910

انتخابگر پوسته

دی ان ان