اخبار

شنبه, 06 بهمن,1397

۴۰ درصد کاربران علاقه‌ای به آگهی‌های مجازی ندارند

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز Sprout Social، کاربران تمایل دارند از گشت‌وگذار در فضای مجازی لذت ببرند و محتوای منتشر شده از سوی شرکت‌های تبلیغاتی و پشتیبان مالی را کمتر مشاهده کنند. آخرین گزارش مربوط به آگهی‌های تبلیغاتی در فضای اجتماعی اینترنتی نشان داد اثر تبلیغات در شبکه‌های مجازی رو به افول است.
این مرکز با همکاری شرکت Survata یک نظرسنجی آنلاین روی ۱۰۰۴ کاربر انجام داد که این مطالعه بین روزهای ۵ و ۶ مارس ۲۰۱۸ انجام شد.
در پایان بررسی جدید ۲۷ درصد کاربران اعلام کردند طی یک سال گذشته توجه کمتری به آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده در شبکه‌های مجازی داشته‌اند. به نظر می‌رسد فضای کنونی پیش آمده در حوزه شبکه‌های اجتماعی در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است، این در حالی است که ۳۹ درصد کاربران گزارش دادند اتفاقات سیاسی اخیر باعث شده است اعتماد کمتری به شبکه های اجتماعی داشته باشند.

https://www.systemgroup.net/wp-content/uploads/2018/04/1-social-network-ads-1024x576.jpg

بر اساس نتایج حاصل از این بررسی همچنین مشخص شد بین تمامی پلتفرم‌های اجتماعی، بخش اعظم کاربران آگهی های قدیمی منشتر شده از سوی برندها را رصد می‌کنند. دلیل اصلی کاهش توجه به آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده در این فضا برای ۵۸ درصد کاربران این بوده است که در شبکه‌های اجتماعی تعداد زیادی آگهی برای آنها منتشر می‌شود. یکی دیگر از گلایه‌ها برای ۳۱ درصد کاربران این بود که علاقه‌ای به محتوای منتشر شده ندارند و ۲۶ درصد آنها هم اعلام کردند که آگهی‌ها به تمایلات آنها بی‌ربط بوده است.

Print
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان