اخبار

فروش تجهیزات تولید تراشه در ۲۰۲۰ در بالاترین حد در تاریخ

SuperUser Account 0 881 رتبه مطلب: بدون رتبه

آمار نشان می‌دهد شرکت‌های تراشه‌ساز در سال گذشته‌ی میلادی ۱۹ درصد بودجه‌ی بیشتر نسبت‌به سال ۲۰۱۹ به تهیه‌ی تجهیزات تولید تراشه اختصاص داده‌اند. چین بیشتر از هر کشور دیگری در حال خرید تجهیزات جدید است.

هلی کوپتر مریخی به آپدیت نرم افزاری احتیاج دارد

SuperUser Account 0 701 رتبه مطلب: بدون رتبه

تیم پشتیبانی هلی کوپتر مریخی مشغول بررسی مشکلی در بخش دستوردهی نرم افزار کنترل پرواز آن هستند به نظر می رسد«نبوغ» نیازمند آپدیت نرم افزاری قبل از انجام پرواز آزمایشی است.

کوکی‌های غیرضروری از گیت‌هاب حذف می‌شوند

SuperUser Account 0 829 رتبه مطلب: بدون رتبه

مایکروسافت اعلام کرد بنرهای کوکی غیرضروری را از گیت‌هاب حذف می‌کند و تنها آن‌هایی را به‌کار می‌گیرد که برای خدمت‌رسانی این پلتفرم ضروری هستند.

فناوری اطلاعات، امروز مهمتر از دیروز

SuperUser Account 0 1080 رتبه مطلب: بدون رتبه
برخی از این خدمات شامل ارائه اینترنت رایگان چه از سمت اپراتورهای ثابت در ابتدای پاندمیک و چه برای معلمان و اساتید دانشگاهی به منظور تسهیل آموزش مجازی، رایگان شدن شبکه شاد برای دانش‌آموزان با هدف ایجاد عدالت آموزشی، ثبت‌نام آنلاین سیم‌کارت اپراتورها، نقش استارت آپ‌ها در کنترل و مهار ویروس و جلوگیری از مسافرت مبتلایان به کرونا، از اقداماتی است که با بهره‌گیری از امکانات ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان شیوع کرونا انجام شده است.

طراحی و راه اندازی سامانه گزارش ساز

SuperUser Account 0 1269 رتبه مطلب: بدون رتبه
امروزه دراختیار داشتن ابزارهای قدرتمند میتواند مدیران سازمان ها را برای مدیریت هر چه بهتر امور خود یاری کند. از جمله این ابزارها نرم افزار گزراش ساز پویا می باشد
RSS
1234

انتخابگر پوسته

دی ان ان