اخبار

فناوری اطلاعات، امروز مهمتر از دیروز

SuperUser Account 0 1047 رتبه مطلب: بدون رتبه
برخی از این خدمات شامل ارائه اینترنت رایگان چه از سمت اپراتورهای ثابت در ابتدای پاندمیک و چه برای معلمان و اساتید دانشگاهی به منظور تسهیل آموزش مجازی، رایگان شدن شبکه شاد برای دانش‌آموزان با هدف ایجاد عدالت آموزشی، ثبت‌نام آنلاین سیم‌کارت اپراتورها، نقش استارت آپ‌ها در کنترل و مهار ویروس و جلوگیری از مسافرت مبتلایان به کرونا، از اقداماتی است که با بهره‌گیری از امکانات ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان شیوع کرونا انجام شده است.

طراحی و راه اندازی سامانه گزارش ساز

SuperUser Account 0 1238 رتبه مطلب: بدون رتبه
امروزه دراختیار داشتن ابزارهای قدرتمند میتواند مدیران سازمان ها را برای مدیریت هر چه بهتر امور خود یاری کند. از جمله این ابزارها نرم افزار گزراش ساز پویا می باشد

بهره برداری از سامانه پنجره واحد پارک علم و فناوری استان اردبیل

SuperUser Account 0 721 رتبه مطلب: بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی شرکت رایانه صنعت آذر ، سامانه پنجره واحد در پارک علم و فناوری استان اردبیل به بهره برداری رسید.

سامانه ویـدیو کنفرانس رصا

SuperUser Account 0 1092 رتبه مطلب: بدون رتبه

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری ارتباطات محدودیت های مکانی برای ساکنان در اقصی نقاط دنیا بی معنی شده و ارتباط از راه دور جای خود را به ارتباط ویدیویی داده است.این امر باعث افزایش سرعت عمل در تصمیم گیری ها و ارتباطات شده است.اما این امر برای صاحبان کسب و کار کمی متفاوت تر می باشد.چرا که به دلایل امنیتی و حرفه ای و هم چنین ساختار سازمانی مجاز به استفاده  از هر وسیله ای برای برقراری ارتبـاطات سازمانی خود نیستنـد .

اینتل: عملکرد پردازنده‌های ما در دنیای واقعی بهتر است

اینتل ادعا می‌کند که نسل نهم پردازنده‌های دسکتاپ این شرکت به جز در Cinebench، نتایج بهتری نسبت به پردازنده‌های سری ۳۰۰۰ رایزن شرکت AMD کسب کرده است.

SuperUser Account 0 1443 رتبه مطلب: بدون رتبه
RSS
135678910انتها

انتخابگر پوسته

دی ان ان