اخبار

ﺳﻪشنبه, 13 آذر,1397

سامانه مالی Surface مایکروسافت بسته شد

مایکروسافت طی هفته جاری سامانه مالی جدید برای کنسول Xbox عرضه کرد تا بر این اساس برنامه مالی Surface برای کاربران این محصول تعطیل شود. شرکت مایکروسافت بدون انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی خاص از پایان ماه آگوست سامانه مالی قبلی برای کنسول Xbox را تعطیل کرد.
تنها اقدام انجام شده این بود که مایکروسافت یک پیام اطلاع‌رسانی را روی صفحه اطلاعات Surface Plus منتشر کرد و توضیح داد این شرکت تصمیم گرفته است ارسال هرگونه خدمات جدید در برنامه Surface Plus را متوقف کند که این اقدام از تاریخ
۳۱ آگوست شروع شده است.
در بیانیه مایکروسافت که در این صفحه منتشر شد، این طور آمده است: «مایکروسافت به هرگونه ثبت نام جدید در طرح Surface Plus که توسط سیستم Klarna پشتیبانی مالی می‌شد، از تاریخ
۳۱ آگوست ۲۰۱۸ پایان می‌دهد
در بخش پرسش و پاسخ‌های متدوال مربوط به طرح مالی Surface Plus مایکروسافت نیز وضعیت مربوط به آن دسته از کاربرانی که هم اکنون عضو این سرویس هستند توضیح داده شد. در پاسخ کوتاه به این کاربران گفته شد: اتفاقی نمی‌افتد، این دسته از کاربران به پرداخت‌های مالی خود همچنان ادامه می‌دهند.
نسخه سازمانی این سرویس که با نام Surface Plus for Business عرضه شده است همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد فعالیت آن متوقف نخواهد شد.

Print
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان