اخبار

به زودی :  نصب  راه اندازی نرم افزار مدیریت املاک شهرداری ها در شهر اردبیل

دوشنبه, 20 فروردین,1397

به زودی : نصب راه اندازی نرم افزار مدیریت املاک شهرداری ها در شهر اردبیل

 

سامانه مدیریت املاک شهرداریها یک سیستم جامع جهت مدیریت و پیگیری روند تملک و واگذاری ، مشارکت ، تعویض کاربری و.... می باشد که به صورت یکپارچه تمامی عملیات های مربوط به املاک در اختیار شهرداری را از صفر تا صد مدیریت می نماید و به شهرداریها این امکان را می دهد تا هر لحظه از وضعیت پرونده های املاک در هر مرحله ای از روند پرونده ها و یا تغییرات اعمال شده اطلاع داشته باشند.

این سامانه با استفاده از نقشه GIS  توانایی نمایش املاک و نوع پرونده های مربوطه را بر روی مختصات جغرافیایی به صورت آنلاین و آفلاین دارا می باشد.

نرم افزار تحت وب مدیریت املاک به منظور کنترل و نظارت و ساماندهی مجموع املاک تحت تملک و نیز مدیریت تصرفات و الحاقات واگذاری های ملکی و ثبت کلیه تراکنش های صورت گرفته در مذاکرات بین واحد املاک و مالکین حقیقی و حقوقی یا خریداران و ثبت و ضبط کلیه اطلاعات در تمام مراحل عملیاتی مربوط به خرید ، فروش ، تملک، مشارکت و....طراحی وتولید گردیده است تا به صورت کاربردی و پویا ریسک استفاده از روشهای قدیمی و دستی را به صفر کاهش داده و با تسهیل روند کاری و تامین امنیت داده ها علاوه بر تسهیل کلیه عملیات های حوزه املاک موجب بهینه سازی بایگانی راکد از طریق برداشت سند الکترونیکی از اسناد قدیمی و ثبتی موجبات تسریع و یکپارچه کردن حوزه املاک را فراهم آورد.

 

Print
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان