اخبار

مایکروسافت سال میلادی را بالاتر از اپل به عنوان باارزش‌ترین شرکت آمریکایی به پایان می‌برد

SuperUser Account 0 713 رتبه مطلب: بدون رتبه

مایکروسافت بالاتر از اپل و آمازون و بدون اینکه هیچگاه به ارزشی بالغ بر یک تریلیون دلار رسیده باشد، به‌عنوان باارزش‌ترین شرکت سهامی عام آمریکایی، سال میلادی را به پایان می‌برد.

۱۴ اپلیکیشن که هر کارآفرینی به آن نیاز دارد

SuperUser Account 0 944 رتبه مطلب: بدون رتبه

کارآفرینان به عنوان اربابان کارآیی و بهره‌وری شناخته می‌شوند. اما رمز این موضوع چیست؟ این روز‌ها این کارایی به تنهایی به دست نمی‌آید. آن‌ها در کنار بهره‌مندی از تیم‌های قوی که در تلاش‌هایشان به آن‌ها کمک می‌کنند، برنامه‌های کاربردی جدید را هم مورد استفاده قرار می‌دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، اسامی بر‌ترین اپلیکیشن‌هایی که هر کارآفرینی در سال ۲۰۱۴ به آن نیازمند است، جمع‌آوری شده‌اند. در این بررسی، بیشتر بر کارایی این اپلیکیشن‌ها تمرکز شده است، چون برای کارآفرینانی که دائما بین وظایف مختلف در حرکتند، ضروری است. هر چقدر سریع‌تر به اطلاعات دسترسی داشته باشید و آن‌ها را اجرایی کنید، سریع‌تر می‌توانید شرکت خود را بسازید

تاثیر تکنولوژی‌‌ بر معیارهای ارزیابی مصرف‌کنندگان یک محصول

SuperUser Account 0 712 رتبه مطلب: بدون رتبه

زمانی‌که جانی شی (Jonney Shih) شروع به صحبت درباره فروش لپ‌تاپ با برند Asus کرد، نگرانی زیادی میان اعضاء تثبیت شده در صنعت PC ایجاد نشد. «شی» رئیس شرکت کامپیوتری ASUSTeK  است، یک کمپانی تایوانی که تولیدات آن محدود به کامپیوترهای نوت‌بوک و کنسول‌های بازی بود. اگرچه ایسوس در میان فعالان صنعتی شناخته‌شده و قابل احترام بود اما تنها گروه‌های خاصی از مصرف‌کنندگان از حضور آن باخبر بودند.

RSS
1234

انتخابگر پوسته

دی ان ان