اخبار

بهره برداری کامل از سامانه مدیریت منابع آی تی در شرکت گاز استان اردبیل

شنبه, 01 دی,1397

بهره برداری کامل از سامانه مدیریت منابع آی تی در شرکت گاز استان اردبیل

نرم افزار مدیریت منابع IT با توجه به استاندارد ITIL و بکارگیری بهترین روش ها، شما را در پیاده سازی فرآیند های صحیح در جهت رسیدگی به موقع و با کیفیت به درخواست ها و حوادث (Requests and Incidents) یاری می رساند و مدیران واحد فناوری اطلاعات در سازمانها به آسانی و در هر لحظه می توانند وضعیت و کیفت رسیدگی به درخواست ها و رویداد ها را مشاهده کرده و از ارائه خدمات سطح بالا به کاربران و مشتریان اطمینان حاصل کنند.

افزایش تعداد کارشناسان IT چاره کار نیست.
واحد فناوری اطلاعات سازمان ها و نیز واحد پشتیبانی مشتریان، به طور روزانه با حجم زیاد درخواست ها (Requests) و حوادث (Incidents) روبرو می شوند، در برخی زمان ها تعداد درخواست ها به قدری زیاد می شود که کارشناسان موجود نمی توانند به همه آنها به درستی و به موقع رسیدگی کنند، و این موضوع موجب سردرگمی کارشناسان و نیز نارضایتی کاربران و مشتریان می شود، در این مواقع همه کارشناسان تلاش می کنند تا حد ممکن به تعداد بیشتری از کاربران و مشتریان مراجعه کرده و حداقل بخشی از درخواست ها و مشکلات ایشان را برطرف سازند که این خود موجب نا تمام ماندن کارها و کاهش کیفیت سطح خدمات می شود.
از آنجا که به طور معمول بخش قابل توجهی از درخواست های کاربران و مشتریان شبیه به یکدیگر و متداول هستند، میتوان این درخواست ها را در قسمت درخواست های آماده تعریف نمود. برای مثال درخواست کارتریج، درخواست ایجاد اکانت ایمیل، درخواست دسترسی به اینترنت و سایر مواردی از این قبیل. لذا هنگامی که کاربران یا مشتریان وارد پورتال مدیریت منابع IT می شوند با مشاهده درخواست های آماده موجود و انتخاب درخواست مورد نظر خود، فرم درخواست مربوطه با اطلاعات پیش فرض باز خواهد شد و تنها با یک کلیک درخواست در سیستم ثبت می شود.
Print
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

دی ان ان